• Αρχικη
  • Συνεργασιες
  • Γυναικολογια
  • Ογκολογια
  • Συμβουλες
  • Μεταδιδόμενα Νοσήματα
  • Ρομποτικη Χειρουργικη
    ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΙΑ
    Μαιευτικη
    Εβδομαδες εγκυμοσυνης
    Τοκετος
    ΥΠΟΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑ
    αρθρα & Νεες μεθοδοι
    προσωπικη γνωμη
  • Βιογραφικο
  • Επικοινωνια
  • Ελλάδα 2016

    28.12.15 / Κατηγορία άρθρα / από τον Θ.Αδάμη

    Τι συμβαίνει στον δικό μας χώρο τώρα και ποιες είναι οι αρμόδιες υπηρεσίες ελέγχου ανάλογου με αυτόν που γίνεται στις ΗΠΑ και σε άλλες χώρες;

    Καμία. Τουλάχιστον εγώ δεν βρήκα κάποια στην αναζήτηση που πραγματοποίησα. Μία Υπηρεσία με σκοπό την έγκυρη πληροφορία στο διαδίκτυο θα διέθετε όπως είναι λογικό την δική της ιστοσελίδα.  Ελάχιστες πληροφορίες υπάρχουν στα ελληνικά για τη χρήση του διδικτύου στη συλλογή ιατρικών πληροφοριών.  Μπορεί κάποιος να βρει κάποιες διπλωματικές εργασίες φοιτητών που να αφορούν το θέμα αλλά από ότι φαίνεται δεν υπάρχει κάποια σοβαρή αντιμετώπιση του προβλήματος.

    Η αναζήτηση με λέξεις κλειδιά είναι απογοητευτική. Ειδικά όσο πιο πολύ προσεγγίζει κανείς το θέμα μητρότητας & παιδιού τόσο απομακρύνεται από Ιατρικά site και κατευθύνεται προς:

    •  ιστοσελίδες εταιρειών διαφόρων προϊόντων και σε
    •  ιστοσελίδες που ανήκουν σε Ομίλους εταιρειών
    • blog ανταλλαγής απόψεων

    Το πώς γίνεται η επιλογή από την Google της εμφάνισης λέξεων-κλειδιών και της προβολής ιστοσελίδων έχει να κάνει με την εσκεμμένη ανακατεύθυνση προς site τα οποία με τη βοήθεια προγραμματιστών επιτυγχάνουν να εμφανίζονται πρώτα στην αναζήτηση ακόμα και αν η αναζήτηση αφορά ένα πολύ εξειδικευμένο Ιατρικό θέμα. Η ανακατεύθυνση αυτή είναι μία διαδικασία την οποια μας ανέλυσε ο κ. Μ.Ε., προγραμματιστής και συνδημιουργός εταιρείας  η οποία αναλαμβάνει την δημιουργία και την λειτουργία sites. “θα πρέπει να δαπανηθεί πολύς χρόνος και μεγάλο χρηματικό ποσό για να υπάρχει συνεχής ροή και ανακατεύθυνση προς συγκεκριμένα sites. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο τα πιο εξειδικευμένα Ιατρικά sites δεν μπορούν να ανταποκριθούν στον διαφημιστικό “πόλεμο” προβολής που καθημερινά γίνεται στο google και στις άλλες μηχανές αναζήτησης. Τα Ιατρικά sites και οι ιστοσελίδες Υγείας δεν μπορούν να ανταποκριθούν σε αυτόν». 

    Το 2012 το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών πραγματοποίησε έρευνα η οποία έδειξε ότι:

    Το 39% (2012) συμμετείχε ενεργά σε μη Ιατρικά blogs/forums

    Το 40% αναζητά μέσω forum άτομα με το αντίστοιχο πρόβλημα

    Το 43% αναζητούσε απαντήσεις για Ιατρικά θέματα σε διάφορες ιστοσελίδες (χωρίς όμως να διευκρινίζεται το είδος των ιστοσελίδων αυτών).

    Τα αποτελέσματα της έρευνας δημοσιεύθηκαν στην ιστοσελίδα http://www.sekee.gr/inst/hamac/

    Στην Ελλάδα τον έλεγχο της πληροφορίας τον έχουν οι ίδιοι οι γιατροί που σημαίνει ότι πρέπει να διατηρούν επιστημονική στάση, βασισμένη σε Ιατρικές μελέτες και Κατευθυντήριες Οδηγίες διατηρώντας το κύρος της επιστήμης που πρεσβεύουν. 

    Περισσότερα Άρθρα σε αυτήν την Kατηγορία: « ανακρίβεια του internet φαρμακευτική δαπάνη »
    Στοιχεία Επικοινωνίας

    E-mail:
    mail@adamismd.gr

    Τηλέφωνο Ιατρείου:
    210 6985498

    Kινητό:
    6944 453044

    Fax Ιατρείου:
    210 6985494